دلتنگی
 
من وتنهایی
 
 

امشب اومدم یه اعترافی بکنم واون اینه که دلم خیلی واسه علی تنگ شده. علی دوست مجازی من. دوستی که ندیدمش ولی هر شب حسش میکردم. داشتم باهاش زندگی میکردم. هرشب که آن میشدم اونم میومد وکلی با هم حرف میزدیم. حرفای خوب. از اونا که همش دلم میخواست با سعید بزنم وهیچوقت نمیشد. درد دل، شرح اتفاقات روزانه و... از وابسته شدنش به خودم دلواپس بودم ولی فکر نمیکردم اگه یه زمانی نیاد دلتنگش بشم یا...  علی هر شب میومد پای سیستم وبه محض اینکه آن میشدم با سلامش مواجه میشدم انگاری به سیستمش چسبیده بود بیشتر از یک ماهه که خیلی کم میاد. شاید توی این 1 ماه فقط 2 بار اومد.  اولین بار وقتی یه هفته غیبت داشت کلی شاکی شدم. ازش خواستم اگه نمیاد  یا جایی میره لااقل خبر بده. تا اینکه سر وکلش بعد مدتها پیدا شد با کلی عذر خواهی واینکه بهش یه پست جدید تو سازمانشون دادن. یه پست مدیریتی که کلی وقتشو میگیره. میگفت غروبا تا 8 سر کاره وبعدشم که میاد اونقدر خستست که فرصت نمیکنه پای سیستم بشینه. میگفت اونم دلتنگمه ولی متاسفانه خستگی مانع میشه بیاد و... تازه همون وقتم که اومد خیلی کوتاه در حد 15 دقیقه صحبت کرد ورفت. یه وقتا تا 2 ساعت حرف میزد ونهایت با التماس بهش میگفتم که بره  تا به کارام برسم واون با کلی دلخوری میرفت ولی چند روز پیش که اومده بود فقط 15 دقیقه. از یک ماه قبلم که اومدناش کم شده بود همون چند باری هم که میومد خیلی کوتاه  بود زمان موندنشو میرفت. نمیدونم واقعا واسه مشغله زیادشه یا بهونه. ولی من دومین دلیلو بیشتر قبول دارم. امروز حس کردم چقدر دلتنگشم. هر وقت که سیستمو باز میکنم با وجود اینکه  مشغول کارامم ولی حواسم به اینه که آیا میاد یا نه. داره کم کم باورم میشه که نمیتونم هیچ مردی رو تو زندگیم نگه دارم . حتی به صورت مجازی.



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت22:17---21 آذر 1392
بسلامتـــــــــی خدا...
که همه آرزوهامو جلو چشام پرپر کرد که عظمتشو نشونم بده-
دلتنگتم نیستی اومدم حالی بپرسم.


fateme
ساعت22:52---13 آذر 1392
اما مرآتی اگه بگیره غصه میخورم!!!2 سال زندگیمو پاش دادم خوووو.دهنش چفت و بست نداره.بثی ادبه.فحشای بد به بابام میده.از اون مدلاش

fateme
ساعت13:07---13 آذر 1392
سلام دوست جون.دیشب انقد فحشم داد که نگو میگف بی اصل و نسب همین روزاس که زن بگیرم چش باباتو درآرم .مگه کی هستی تو!!انقد بابات فخر میفروشه که دخترمو به هرکسی نمیدم.با همه مشکل دارم.

fateme
ساعت20:06---10 آذر 1392
سلام عزیزم.نه فعلا شروع نشده هنوز میان ترمه.منم دی شروع میشه.راستی!رشتت چیه؟
همش دانشگام انقد کلافم وقت ندارم حتی بیام پست بزارم.


fateme
ساعت21:54---9 آذر 1392
سلام مرآت جونم.چطوری؟؟دلم برات تنگ شده بود.
درکت میکنم آدما ناخاسته به کسایی وابسته میشن ک اصلا نمیشناسنشون(اونطور ک باید).من از فضای چت بدم میاد آدمو معتاد خودش میکنه من وقت امتحانامه انقد سرم شلوغه که وقت هیچ کاری رو ندارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 آذر 1392برچسب:, :: 18:23 :: توسط : مرآت

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من وتنهایی و آدرس tanha2076.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 46870
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1